Szukaj

 

Szukaj również w treści artykułów

Elektroniczna skrzynka podawcza
Wniosek do instytucji


W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie w/w formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu na następujących nośnikach danych:
    1. Dyskietka 1,44 MB
    2. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
    3. Płyta CD-RW

    Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

    Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
    1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
    2. Akceptowalne formaty załączników to:
      • DOC, RTF
      • XLS
      • CSV
      • TXT
      • GIF, TIF, BMP, JPG
      • PDF
      • ZIP
    3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
    4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.



Redaktor: Dariusz BiegunData publikacji: 2010-04-02 11:18:14
Wprowadził do BIP: Irena Suska 
Ilość wyświeleń artykułu: 2267 
Redaguje: Zygmunt Jurczak